مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: آرامش بصری و کیفیت سیمای پایتخت با اجرای طرح تجمیع و ساماندهی تابلوهای نشانه شهر تهران ارتقاء می یابد

 معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهرتهران از اجرای طرح تجمیع تابلوهای نشانه شهر تهران در سال جاری خبرداد و گفت: اجرای این طرح گامی دیگر در راستای ایجاد آرامش بصری و ارتقاء کیفیت سیمای پایتخت است .
به گزارش سما (روابط عمومی شهرداری تهران) مهندس مهدی گلشنی هدف از اجرای طرح ساماندهی تابلوهای نشانه را ساماندهی و حذف آشفتگی و اغتشاشات بصری عنوان کرد و افزود: در حال حاضر انواع تابلوها شامل تابلوهای شناسایی مسیر ،علائم راهنمایی و رانندگی، اسامی خیابان ها ، مطب پزشکان و ... بر روی پایه های مختلف در سطح خیابانها و معابر نصب شده اند که هر یک معرف مکان یا موضوع خاصی هستند و نصب تابلوهای مختلف با پایه های متعدد در سطح شهر و به خصوص تقاطع ها موجب شده تا سازمان زیباسازی شهر تهران طرح تجمیع تابلوها را طی سال جاری به اجرا درآورد.

وی در خصوص طرح تجمیع تابلوهای پایه دار معابر شهر تهران اظهار داشت: بر اساس این طرح قرار است به ویژه در تقاطع های شهر، به جای پایه های متعدد برای نصب تابلوهای مختلف، یک پایه واحد نصب و تمام تابلوهای شناسایی و راهنمایی بر روی این پایه قرار گیرند. 

مهندس گلشنی با تاکید بر ضرورت حذف تدریجی پایه های متعدد تابلوهای نصب شده در سطح معابرو  تقاطع های شهر تهران افزود : حذف هر یک از این پایه ها و اجرای طرح تجمیع تابلوها به معنی حذف عناصر زائد از سطح شهر و در نتیجه ایجاد آرامش بصری و ارتقاء کیفیت سیمای شهر است.

کد خبر 24151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز